جزوه ریاضی کنکور
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 بهمن 1397
بازدید : 1231
نویسنده : کیا فایل

جزوه ریاضی کنکور

جزوه ریاضی کنکور

 

بعضی از دانش‌آموزان گروه تجربی به دلیل سخت بودن درس ریاضی و ضریب پایین آن نسبت به دو درس زیست و شیمی وقت کم‌تری را برای این درس در برنامه‌ی مطالعاتی خود قرار می‌دهند و همین مطلب باعث عدم موفقیت دانش‌آموزان این گروه در درس ریاضی شده است؛ اما باید توجه کرد که از نظر محاسباتی که برای تعیین نمره‌ی تراز صورت می‌گیرد ارزش یک تست زیست‌شناسی به دلیل وجود انحراف معیار در درس ریاضی برابر ارزش دو تست ریاضی نیست؛ بنابراین باید فرض اشتباهی را که در مورد این درس وجود دارد از ذهن دانش‌آموزان پاک کرد. هم‌چنین این درس در تعیین رشته در دانشگاه‌های خوب کشور بسیار تأثیرگذار است. به همین دلایل دانش‌آموزان گروه تجربی باید برای موفقیت در این درس تلاش کنند. برای مطالعه‌ی درس ریاضی باید سه مرحله‌ی زیر را انجام داد:

  • یادگیری: اولین مرحله از مطالعه، یادگیری است؛ زیرا تا زمانی که مفاهیم، درست و کامل یاد گرفته نشوند نمی‌توان به سؤالات ریاضی پاسخ داد. باید از تمام موارد یادگیری این درس استفاده شود. دانش‌آموزان در کلاس درس باید با دقت به تدریس توجه کنند و سعی کنند اکثریت مفاهیم را در کلاس درک کنند. سپس در همان روز کتاب درسی و جزوه‌ی معلم را کامل و دقیق مطالعه کنند. باید سعی کنند به دلیل حجم زیاد درس ریاضی مطالب را به زبان خود خلاصه بنویسند و قبل از شروع به حل تمرین خلاصه‌نویسی خود را مطالعه کنند.

  • تمرین: دانش‌آموز بعد از مطالعه‌ی کامل جزوه و کتاب درسی باید برای تثبیت مطالبی که مطالعه کرده است به حل تمرین بپردازد. در مرحله‌ی اول دانش‌آموز تمرینات و مثال‌های کتاب درسی و جزوه‌ی معلم را باید بادقت حل کند و سعی کند برای حل آن‌ها مسائل را بر اساس یادگیری و درک خود تحلیل کند. بعد از حل تمرینات برای تسلط کامل باید تست‌های متنوع حل کند. به دلیل زیاد بودن تست‌ها بهتر است دانش‌آموز از حل تست تکراری بپرهیزد و بیش‌تر تست‌های کنکور را حل کند.

  • مرور: حجم درس ریاضی زیاد است و امکان فراموش کردن مطالب وجود دارد؛ به همین دلیل بهتر است دانش‌آموز در فواصل معین این درس را مرور کند و به حل تمرین بپردازد. توصیه می‌شود در زمان مرور حتماً از خلاصه‌نویسی‌های خود استفاده کند. هم‌چنین باید تلاش کند که در زمان مرور بیش‌تر وقت خود را برای حل تمرین بگذارد. این کار باعث ماندگاری بیش‌تر مطالب می‌شود.

  • ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • تعداد صفحات جزوه 152 صفحه دست نویس

 

 

 

شما میتوانید این محصول را با قیمت 4000تومان از لینک زیر دریافت کنید 

 

 



 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , زبان و ادبیات فارسی , ,
:: برچسب‌ها: ریاضی، کنکور تجربی، جزوه آموزشی ریاضی، چگونه ریاضی را یاد بگیریم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG