مقاله انواع گسل (۱۲صword)
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398
بازدید : 323
نویسنده : کیا فایل

مقاله انواع گسل (۱۲صword)

مقاله انواع گسل (۱۲صword)

 

عنوان: مقاله انواع گسل

صفحات: ۱۲ صفحه

فرمت: word

 

شامل: مقدمه،توضیحات ،تصاویر مربوط به هر قسمت می باشد.

هزینه دانلود: انتهای صفحه

  -------------------

قسمتی از مقاله انواع گسل :

 .... اگر شیب صفحه گسل بیشتر از 80 درجه باشد، گسل را عمودی می‌نامند. طبقه‌بندی زایشی گسلها : اساس این طبقه‌بندی ، نوع حرکت نسبی در امتداد گسلها است که خود ناشی از نحوه تشکیل و مکانیسم توسعه گسل است. بر همین اساس ، گسلهای زیر در این رده قرار می‌گیرند. گسل نرمال یا عادی : به این نوع گسل ، گسلمستقیم یا وزنی نیز می‌گویند که در آن کمر بالا نسبت به کمر پایین به طرف پایین حرکت کرده است. این گسلها بر اساس حالت گسل نسبت به چینه‌بندی به انواع زیر تقسیم می‌شوند: گسل مطابق : در این حالت شیب سطح گسل در جهت شیب طبقات است. گسل نامطابق : در این حالت شیب سطح گسل در خلاف جهت شیب طبقات است. گسل معکوس : گسل معکوس ، گسلی است که در آن کمر بالا به طرف بالا حرکت کرده باشد. در حالت کلی شیب گسل بیشتر از 45 درجه است. گسل معکوس به دو حالت زیر دیده می‌شود: راندگی ( سوارشدگی ) : به گسل معکوسی که شیب آن کمتر از 45 درجه باشد، راندگی گویند. این گسل به نام گسل زیر رانده نیز معروف است. رو راندگی : گسل رو رانده ، گسل معکوسی است که زاویه شیب آن کمتر از 10 درجه و لغزش کلی آن زیاد باشد. گسل امتداد لغز : در این گسلها جابجایی کلی ( لغزش کلی ) به موازات امتداد گسل است، یعنی لغزش امتدادی غالب بر لغزش شیبی است. طبقه‌بندی بر اساس حالت گسل نسبت به چینه‌بندی : گسلچینه‌ای : در این حالت سطح گسل موازی سطح چینه‌بندی است. گسل مطابق و نامطابق : بر حسب اینکه شیب گسلها در جهت یا خلاف جهت شیب طبقات باشد، گسلمطابق یا نا مطابق مطرح است. طبقه‌بندی بر اساس وضعیت گسل نسبت به طبقات اطراف : وضعیت گسل نسبت به طبقات مجاور اساس این طبقه‌بندی را تشکیل می‌دهد و در آن گسلها به انواع زیر تقسیم می‌شوند: گسل امتدادی : ...

 







:: موضوعات مرتبط: زمین شناسی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , مقاله درباره گسل , گسل , انواع گسل ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG