تحقیق تشریح سرطان
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398
بازدید : 236
نویسنده : کیا فایل

تحقیق تشریح سرطان

تحقیق تشریح سرطان

 

تشریح سرطان
به رشد نابهنجار، غیر عادی و کنترل نشده سلول های بدن سرطان اطلاق میشود که در صورت درمان نشدن منجر به مرگ بیمار می شود. بیشتر سرطان ها به صورت تومور و غده یا برآمدگی در بدن بروز میکنند. البته باید توجه داشت که تمام تومورها سرطانی نیستند. تومور بافتی است که هیچ گونه فعالیت فیزیولوژیکی را در بدن انجام نمی دهد. گاهی ممکن است شبیه به یک زگیل باشد و در مواردی به صورت یک غده بدخیم. سرطان پوست یکی از شایع ترین بیماری هایی است که از طریق تومورها به وجود می آیند، اما اگر در همان مراحل اولیه تشخیص داده شوند، جای امیدواری برای درمان آنها وجود دارد. 

دلایل بروز سرطان پوست
انواع مختلف سرطان پوست در انسان به دلیل قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض اشعه فرابنفش به وجود می آید. این تشعشعات از طریق تابش نور خورشید به بدن انسان منتقل میشوند. پوست بدن شامل رنگدانه هایی به نام ملانین است که میتواند از ورود میزان معینی اشعه فرابنفش به درون بدن جلوگیری کند ولی با ایجاد شکاف در لایه ازن مقدار این تشعشعات خطرناک و کشنده به میزان دو برابر افزایش پیدا کرده است. 
رنگدانه ها در افرادی که به طور طبیعی دارای پوست تیره تری هستند بیشتر بوده و مصونیت بیشتری در مقابل تابش نور آفتاب دارند. از این رو آن دسته از افراد که دارای پوست روشن تری هستند ریسک بالاتری را در ابتلا به انواع سرطان های پوستی دارند. بنابر این گرفتن حمام آفتاب روش مناسبی برای برنزه شدن نیست. البته ما سالن های سولاریم را نیز به شما پیشنهاد نمی کنیم زیرا آنها نیز به نوبه خود دارای مضرات بی شماری هستند.

 

 


 





:: موضوعات مرتبط: پزشکی عمومی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , تحقیق پزشکی , سرطان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG