بيماري سرطان و انواع آن
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398
بازدید : 276
نویسنده : کیا فایل

بيماري سرطان و انواع آن

 فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

تعداد صفحه : 24
   سرطان ريه ، معده و مري سرطان ريه يكي از شايع ترين سرطان ها در سراسر جهان به شمار مي رود و بيش از 80 درصد مبتلايان به اين بيماري در فاصله پنج سال از تشخيص بيماري، جان خود را از دست مي دهند. سرطان ريه داراي پنج حالت متفاوت است كه از هر پنج مورد آنها...   سرطان مثانه چيست؟ مثانه عضوي است در داخل حفره لگن خاصره با ديواره هايي ماهيچه اي و قابل انعطاف که ادرار در آن جمع آوري مي شود. متوسط ظرفيت ادرار در يک مثانه بالغ در حدود دو پيمانه است. ادرار به وسيله کليه ها ، ساخته شده و توسط دو لوله که ميزن...   اگر مي خواهيد سرطان مري نگيريد ... سرطان مري از جمله سرطان هاي قسمت فوقاني دستگاه گوارش است كه عوامل مختلفي در بروز آن مؤثرند .علايم بيماري ، راه هاي تشخيص ، درمان و پيشگيري سرطان مري از جمله موضوعاتي است كه در اينجا مورد بررسي قرار مي گيرد . سرطان مري چيست ...   سومين سرطان شايع دنيا "سرطان روده" روده" روده بزرگ از اعضاي دستگاه گوارش است که از آپانديس شروع شده و به راست روده يا رکتوم ختم مي شود و به شکل يک علامت سوال بزرگ روده کوچک را احاطه مي کند. وقتي ما غذا مي خوريم، مواد مغذي و مفيد قبل از رسيدن به روده بزرگ ...   مقابله با سرطان سينه ن سينه" سرطان سينه بيماري است ، که هيچ زني حتي نمي خواهد راجع به آن فکر کند و شايد از جلمه بيماري هاي نادري است که زنان از آن وحشت بسيار دارند . در آخرين تحقيقات به عمل آمده از سوي انجمن مبارزه با سرطان آمريکا ، تقريباً ...   سرطان چيست ؟ امروزه دائما نام "سرطان " را مي شنويم شايد اين مسئله را بارها شنيده باشيم که  افراد بسياري به دليل...

 

 





:: موضوعات مرتبط: پزشکی عمومی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , بیماری سرطان , انواع سرطان , تحقیق پزشکی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG