آناتومي شكم
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398
بازدید : 230
نویسنده : کیا فایل

آناتومي شكم

 

فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

تعداد صفحه : 61
بسم الله الرحمن الرحيم آنـاتـومـي ابـدومـن (كالبد شناسي شكم) پيشگفتار فَلْينْظُرِ الانسانْ مِمَّ خُلِق (طارق 5) "انسان بايد در خلقت خويش بينديشد و بنگرد تا به عظمت خالق پي ببرد ." آغاز و اساس دين شناخت خالق است . و كمال معرفت خدا گرويدن به او و يگانه و بيهمتا دانستن او است . و كمال توحيد انجام عمل خالص فقط براي رضاي اوست . هر علمي كه نتيجه اش شناخت خالق و معرفت به عظمت بي نهايت خداوند نباشد علم حقيقي نيست . علوم حقيقي علومي هستند كه يا بطور مستقيم به شناخت هستي بخش منجر مي شوند و صاحب آن علم را عالم نامند . همانند علوم اسلامي و ديني و قراني . و يا بطور غير مستقيم وجود خالق را اثبات كرده و به شناخت خالق مي رسند . و اين نوع علوم را فضل گويند و صاحب آن را فاضل نامند . همانند علوم طبيعي و دانشگاهي . اما غير از اين دو علوم مادي ديگري كه مفيد فرد و جامعه نيست و نهايتاً در جهت منافع فردي و سودجويي و گمراهي بشر است اصولاً علوم حقيقي نيستند . همانند شعبده بازي و سحر و جادو و آنچه موجب لهو و لعب و لغويات است . و انسان را از تكامل و تقرب به خدا دور ميسازد . هدف نهايي از خلقت انسان پس از معرفت به وجود و قدرت لايزال الهي و درك الطاف و رحمت خداوند مهربان با عبوديت آفريدگار است . عبادت آگاهانه همان معرفت به عظمت مقام هستي بخش و فراگيري دستورات والا و رستگار كننده حضرت حق و تمسك ايماني و شكر حق به همراه عمل صالح و مورد رضاي باري تعالي مي باشد . و با اين آگاهي و عمل صالح انسان به كمال مي رسد . ادارك اهميت نفخة روح الهي در سرشت بشر و مقدس شمردن و مراقبت از آن از مسئوليت هاي انسان كامل است . شناخت بدن و روح انسان چنانچه از...

 

 



 





:: موضوعات مرتبط: پزشکی عمومی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , آناتومی شکم , کالبدشناسی شکم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG