کسب درامد 2 میلیون تومان روزانه از اینترنت کاملا تضمینی
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1398
بازدید : 168
نویسنده : کیا فایل

کسب درامد 2 میلیون تومان روزانه از اینترنت کاملا تضمینی

کسب درامد 2 میلیون تومان روزانه از اینترنت کاملا تضمینی

 

کسب درآمد از اینترنت

در ابتدا باید بگویم که کسب درآمد از اینترنت در ایران از کشورهای دیگر راحت تر است.

قبل از هر چیز اجازه دهید میزان درآمد بعضی از فعالان عرصه بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت را اعلام کنیم:

میزان کسب درآمد از اینترنت فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجی کالا، بامیلو، شیکسون، مدیسه، زنبیل، کیمیا آنلاین، تهران کالا، البسکو و … بر هیچ کس پوشیده نیست.

بنابراین اگر قصد کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش محصولات فیزیکی دارید، در هر زمینه و صنعتی که مهارت دارید، آن کار را شروع کنید. (در ادامه با نحوه رقابت با رقیبان قدرتمند توضیح خواهم داد)

آقای ژان بقوسیان از اساتید مطرح در حوزه بازاریابی اینترنتی: تنها با ارسال یک ایمیل برای اعضای وبسایت، در عرض چند ساعت بیش از ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان کسب درآمد از اینترنت داشتند.

آقای محمدرضا شعبانعلی، از اساتید بی نظیر در حوزه مهارت های مذاکره: شما با عضویت در وبسایت او و با پرداخت مبلغ ناچیزی بصورت ماهیانه، می توانید از صدها مطلب ارزشمند در حوزه کسب و کار، موفقیت و … استفاده کنید. وبسایت او ماهانه با داشتن هزاران عضو ویژه، چند صد میلیون تومان کسب درآمد از اینترنت دارد.

آقای سید حسین عباس منش، مربی موفقیت: او تنها با ارسال یک نوبت ایمیل به اعضای وبسایتش، تنها در یک هفته، بیش از ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان درآمد کسب کرد.

آقای محمد پیام بهرامپور، مربی سخنرانی و فن بیان: تنها با آموزش و فروش محصولات آموزشی ارزشمند در حوزه سخنرانی و فن بیان، ماهانه چند صد میلیون تومان کسب درآمد از اینترنت داشت.

چند روز پیش در رادیو گوش می کردم که دختری به نام نازنین، ۲۱ ساله و صاحب چند فروشگاه اینترنتی، پس از ۵ سال فعالیت، از طریق کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش محصولات فیزیکی، میلیاردر شده است.

افراد ذکر شده تنها بخشی از جامعه پردرآمد کسب و کار اینترنتی هستند. با این حال در ایران هنوز قدم های اولیه در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت برداشته شده است. روز به روز هم به تعداد این کارآفرینان موفق اضافه می شود.

 

کسب درآمد از اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی مزیت هایی که نسبت به کار سنتی دارد این موارد هستند:

  • کارکردن در این حوزه بسیار لذت بخش است و شما می توانید با فعالیت در حوزه علاقه مندی هایتان، کسب درآمد از اینترنت داشته باشید.
  • راه اندازی آن نیاز به سرمایه خاصی ندارد.
  • اگر مسیر را بدانید، بسیار زودتر و بسیار بیشتر از کسب و کار آفلاین بازدهی دارد.

من اینجا میخوام پکیجی رو به شما معرفی کنم که کاملا با بقیه فرق میکنه و نیازی به سایتهای کلیکی و زیرمجموعه گیری و سایتهای خارجی نداره وقت زیادی هم از شما نمیگیره و شما فقط با روزی یک ساعت وقت گداشتن روی کار با این پکیج میتونید به درامد فوق العاده روزانه 2 میلیون تومان برسید.

شاید باورش براتون سخت باشه اما هیچ کاری نشد نداره فقط یه خورده اعتماد به نفس و پشتکار میخواد شما میتونید با یک کامپیوتر یا لپ تاپ یا گوشی اندروید براحتی در هرکجا که هستین با این پکیج کار کنید و به نتیجه برسید 

با هر سنی و هر جنسیتی که هستین براحتی میتونید با این پکیج شروع به کسب درامد از اینترنت بپردازید.

هزینه این پکیج تو سایتهای مشابه بالای 800 هزار تومنه اما ما در اینجا این پکیج رو با قیمت استثنایی 150000 هزار تومان در اختیار شما قرار دادیم که واقعا این هزینه برای تغییر زندگی شما مبلغ ناچیزیه.

در ضمن بخاطر فرارسیدن ماه مبارک رمضان این پکیج به مدت یک ماه با 75‰ تخفیف به شما فروخته میشه 

بعد از ماه مبارک رمضان این پکیج دوباره با قیمت 150000 تومان عرضه خواهد شد

پس درنگ نکنید این پکیج طلایی رو خریداری کرده و برای تغییر زندگی خودتون قدم بردارید

با امید موفقیت و پیروزی برا شما

 


 





:: موضوعات مرتبط: کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , کسب درآمد از اینترنت , کار در منزل , درآمد بالا بدون سرمایه , کسب و کار اینترنتی , درآمد میلیونی , شغل دوم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG