پاورپوینت گزارشکار درس عملیات کشاورزی
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 9 خرداد 1398
بازدید : 319
نویسنده : کیا فایل

پاورپوینت گزارشکار درس عملیات کشاورزی

پاورپوینت گزارشکار درس عملیات کشاورزی

 

فرمت فایل:(powerpoint)

با قابلیت ویرایش

تعداد اسلایدها:96 اسلاید

بعضی از اسلایدها:

گلرنگ به خاکهای عمیق، زهکش دار، دارای بافت متوسط و پی اچ خنثی تا کمی قلیائی علاقمند است. گلرنگ به محدودیت تهویه خاک و فراوانی رطوبت در لایه سطحی خاک بسیار حساس است. وقوع آب ایستادگی بخصوص در دمای بالا سبب توسعه شدید بیماریها می گردد. با این حال بسته به بافت خاک در صورتی که عمق سفره آب زیر زمینی 60تا90 سانتی متر باشد و خاک شور نباشد، گلرنگ می تواند از رطوبتی که به سطح می آید استفاده نماید. خاکهای دارای بافت ریز که به شدت سله می بندند، برای سبز شدن سریع بذر و توسعه ریشه مطلوب نیستند. با این حال توان رشد گلرنگ در این خاکها از بسیاری گیاهان دیگر مانند آفتاب گردان، ذرت، سویا و کلزا بیشتر است و می تواند در بهبود نفوذپذیری خاک عمقی مؤثر باشد. خاکهای بسیار بارور بخصوص دارای مقدار زیادی نیتروژن برای گلرنگ مناسب نیستند زیرا باعث تحریک بیش از حد رشد رویشی و کاهش شاخص برداشت می گردند.

توده محلی اصفهان، معروف به کوسه، به دلیل مقاومت زیاد به گرما و احتمالاً به علت دارا بودن مقداری حساسیت به طول روز، بعنوان محصول دوم(بعد از برداشت جو و یا گندم) بطور وسیعی در اطراف اصفهان بخصوص در بخشهای اطراف مرداب گاوخونی مورد کشت قرار می گیرد. در سالهای اخیر، تلاش شده است که ژنوتیپهای برتری از آن جدا گردند. توده کوسه به سرما نیز بسیار مقاوم است و از تیپ بهاره ـ پائیزه می باشد. این توده بدون خار بوده(وجه تسمیه کوسه) و اغلب گلهای آن قرمز رنگ می باشند. توده کوسه در کشت بموقع بهاره دارای طول دوره رشدی حدود 115 روز، وزن هزار دانه 29گرم ، میزان روغن حدود 40درصد و پتانسیل عملکرد بیش از 4700 کیلوگرم در هکتار می باشد.

 


 





:: موضوعات مرتبط: کشاورزی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , عملیات کشاورزی , گزارشکار درس عملیات کشاورزی , گزارش کار کشاورزی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG