دانلود کتاب راهنمای مقدماتی دویدن(اصول دوندگی)
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
بازدید : 174
نویسنده : کیا فایل

دانلود کتاب راهنمای مقدماتی دویدن(اصول دوندگی)

دانلود کتاب راهنمای مقدماتی دویدن(اصول دوندگی)

 

کتاب راهنمای مقدماتی دویدن

توضیحات:

جلد اول
اثر: ایان مک نیل
ترجمه و تنظیم: آرش حسینیان
چاپ اول: اینترنتی/ مهر 1333
طرح جلد از: Steve Kuzma
تمامی تصاویر توسط مترجم به متن افزوده شده است

بعید است در یک جاده رانندگی کنیم یا در یک پارک قدم بزنیم بی آنکه به یاد این بیفتیم که بسیاری از افراد به عنوانِ راهی برای حفظ یا تقویتِ سلامتی شان دویدن در این مسیرها را انتخاب می کنند. دویدن بسیار محبوب شده است، نه فقط به این دلیل که تجهیزاتِ اندکی لازم دارد بلکه همچنین به این دلیل که معلوم شده در کاهشِ خطر بیماری هایی نظیر بیماری قلبی، فشار خون بالا، دیابت، چاقی و افسردگی نقش دارد. برای دستیابی به این مزایا، تنها لازم است چند ساعت در هفته را به دویدن اختصاص دهیم. پس تعجبی ندارد که صدها هزار نفر در سرتاسر جهان دویدن را به عنوان ورزشِ مطلوبِ خود و راهی مناسب برای دستیابی به آمادگی بدنی انتخاب کرده اند. دویدن به قدری آسان به نظر می رسد که بسیاری از افراد با این تفکر به آن نزدیک می شوند که می توانند به سرعت تبدیل به یک دونده ی حرفه ای شوند؛ شاید به همین دلیل، شروع به دویدن غالباً با آسیب همراه است زیرا افراد از شوقِ هرچه زودتر آماده شدن، دست به تمریناتِ شدید و بی وقفه می زنند. در این راستا، برنامه ی 13 هفته ای دویدن/پیاده روی و دیگر نکاتی که در این کتاب آورده شده به افراد کمک خواهد کرد تا دانشِ لازم برای دستیابی به هدفشان را کسب کنند و به این شکل، خطرِ آسیب دیدگی را به حداقل برسانند. به عنوانِ دونده ی سابقِ المپیک، و مربی ده ها دونده ی المپیکی در 55 سال گذشته، به ارزش مند بودنِ دویدن باور دارم. اما به عنوان یک متخصصِ طبِ ورزشی، می دانم که بخش اعظم آن نیم میلیون نفری که به عنوان بیمار هر ساله به کیلینیک های ما مراجعه می کنند دونده بوده اند. این در حالی ست که اگر آنها یک برنامه ی حساب شده، نظیر برنامه ی ذکر شده در این کتاب را دنبال کرده بودند، به احتمالِ بسیار کمتری نیازمند هر نوع درمانِ پزشکی می شدند. این کتاب به بهترین نحو نکاتی را که دانستن شان برای شروع به دویدن لازم است جمع بندی کرده است. من این کتاب را به هر خواننده ای که به دنبال سلامتی، آمادگی بدنی و یک زندگی لذت بخش تر است پیشنهاد می کنم.

مقدمه ی کتاب:
این کتاب، به طور خاص برای افرادی نوشته شده که قصد دارند شروع به دویدن کنند. متنِ کتاب طوری طراحی شده که به پرسش های کاربردی که ممکن است در آغازِ کار به ذهن تان خطور کند پاسخ هایی روشن دهد. مثلاً به شما خواهد گفت که چطور از دردِ ماهیچه ای و آسیب دیدگی جلوگیری کنید. همچنین به شما توصیه هایی در موردِ جنبه های انگیزشیِ دویدن ارائه می کند و کمک می کند که اهدافی واقع بینانه تر و دست یافتنی تری برای خود بچینید. و از همه مهم تر، به شما یک دستور کار برای پیشرفت در دویدن ارائه می کند؛ یک برنامه ی آزمایش شده و صحیح برای شروعِ دویدن. این کتاب، بیش از همه تحت تاثیرِ انجمنِ پزشکیِ ورزش بریتیش کلمبیا ) SportMedBC ( و برنامه ی 13 هفته ای پیاده روی/دویدن است . این برنامه ی 13 هفته ای، خاستگاهش به یکی از معروف ترین همایش های دوی 14 کیلومتر یعنی بر می گردد. این همایش که در سال های آغازینش در 1383 نسبتاً ناشناخته » وانکور سان ران « بود، در حال حاضر هزاران دونده نزدیک به 54 هزار نفر در سال 2444 را به خود جذب - - کرده است.
و......

*****************

بزرگترين سايت محصولات دانلودي با پايينترين قيمت

و بالاترين كيفيت و تضمين محصولات و پشتيباني 24 ساعت

------------

 






:: موضوعات مرتبط: ورزش , ,
:: برچسب‌ها: فایل , انجمن پزشکی ورزش بریتیش کلمبیا , ایان مک نیل , جنبه های انگیزشی دویدن , چربی سوزی پیاده روی , چربی سوزی دویدن , درد ماهیچه ای , ورزش های هوازی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG