کوین ترودو میلیاردر خودساخته
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 262
نویسنده : کیا فایل

کوین ترودو میلیاردر خودساخته

کوین ترودو میلیاردر خودساخته

 

مارک کوین ترودو کارآفرین خود ساخته و ثروتمند، نویسنده مشهور، سخنران و مشاور، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، نت ورکر، مدرس دوره قانون جذب ( آرزوی تو دستور توست ) و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب های زیادی ( کوین ترودو 13 جلد کتاب دارد ) در زمینه های مختلفی مانند: موفقیت، سلامتی، تغذیه و کاهش وزن و روش های توسعه مالی است.

کوین ترودو یکی از پرفروش ترین نویسندگان آمریکا محسوب می شود

نمونه فیلم کوین

https://www.aparat.com/v/T35gt 

کوین ترودو پس از آگاهی از اسرار گروه های مخفی که منجر به ثروتمند شدن افراد پولدار شده بود، تصمیم می گیرد که این اطلاعات و رازها را افشا کند. دوره کوین ترودو حاصل اقدامات برخی ثروتمندانی است که پس از فاش شدن این اطلاعات در سمینار کوین ترودو، سبب شد کوین ترودو در ماه مارچ - 2013 به ده سال زندان محکوم شود.

علت اصلی زندانی شدن کوین ترودو نارضایتی گروه قدرتمندی است که از افشای رازهای جذب ثروت شاکی بودند. این گروه ها که قدرت نفوذ و ثروت در دست آنان است، نمی خواهند این رموز به دست سایر افراد برسد و برای خود رقیب ایجاد کنند،

 

کوین ترودو روزی تصمیم گرفت آموخته های خود در گروه های مخفی را به مردم عادی خارج از این گروه ها بیاموزد. با مخالفت های بسیاری موجه شد. حتی برای فروش کتاب هایش با مشکلات زیادی مواجه شد. طبعا افرادی که در این گروه ها بودند، راضی به افشای راز های موفقیت انها در جامعه نبودند. این افراد همگی سرشناس و با نفوذ و ثروتمند بودند. در این گروه ها از سال ها پیش از هر کسی که وارد گروه می شد، یک قول و تعهد کتبی اخذ می شد. متعهد بودن آنها در اوایل اشتراک در گروه مخفی بارها و به شکل های مختلف، آزمایش می شود. حتی برای انتشار ندادن اطلاعات داخل گروه توجیهات روانشناختی هم صورت می گیرد و در واقع 100 دلیل در ذهن فرد ایجاد می کنند که چرا نباید اطلاعات به بیرون درج کند. اما آقای کوین ترودو برخلاف قوانین صد ساله گروه های مخفی تصمیم گرفت فرمول های موفقیت را افشا کند. در ابتدا با مخالفت های بسیاری مواجه شد ولی توجه نکرد و یک سمینار گران قیمت دو روزه مخفی در جایی نزدیکی کوه های آلپ ترتیب داد. برای سمینار خود دعوت نامه هایی به افراد سرشناس با سمت های بالا در سرتاسر جهان ارسال کرد. دعوت او با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و این سمینار در واقع دوره قانون جذب بود که با عنوان " آرزوی تو دستور توست - your Wish Is your Command " است.

 


 





:: موضوعات مرتبط: کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: فایل , قانون جذب , کوین ترودو , کار در منزل ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG