والت ديسني - مغر خلاق و مبتکر هالیوود
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 10 تير 1398
بازدید : 279
نویسنده : کیا فایل

والت ديسني - مغر خلاق و مبتکر هالیوود

 

تعداد صفحه : 3
والت ديسني [مغز خلاق و مبتكر هاليوود] زندگي والت ديسني حول اصل طلائي مي گردي دكه ساير توانگران هم از آن پيروي كردند. «براي موفقيت سخت بكوشيد، هرگز تسليم نشويد و خواسته خود را به دغدغه اي دايمي مبدل كنيد.» والت ديسني دريافت كه مردم به دو گروهند: كسانيكه موفق مي شوند و كسانيكه ناكام باقي مي مانند. او سوگند خورد كه موفق شود. والت در ده سالگي مجبور بود ساعت 5/3 پس از نيمه شب از خواب برخيزد و انتظار بكشد تا كاميون توزيع جرايد از راه برسد، روزنامه ها را به خانه هاي مختلف شهر مي برد او همچنين بعنوان يك پادو در شيريني فروشي كار مي كرد. نابساماني حاصل از تجربه اول موجب شد كه پدرش روزنامه فروشي خود را واگذار كند. والت در شيكاگو در يك شركت كوچك مربا سازي مشغول به كار شد سرانجام ديسني پس از 11 ماه به اتفاق يكي از دوستانش، نخستين موسسه تجاري-هنري خود را تاسيس كرد. نخستين مشترك آنها شركتي بود كه رستورانهاي زنجيره اي را در اختيار داشت. ديسني دريافته بود كه ورود به استوديوهاي هاليوود و كار در آنها بسيار دشوار است. وقتي والت ديسني در 1966 درگذشت سينما يكي از بزرگترين مغزهاي خلاق و مبتكر خود از دست داد. انگيزه و محرك قوي زندگي والت ديسني بر دو اصل اساسي استوار بود: نخست: پرداختن به كاري كه از آن لذت مي بردم. و دوم گوش دادن به نداي باطني خويش. او بدون رعايت اين اصول، هرگز نمي توانست شخصيتي باشد كه نهصد تقديرنامه، سي و دو جايزه اسكار و پنج دكتراي افتخاري را دريافت كند و در تاريخچه نقاشي متحرك پيشگام باشد.

 


 





:: موضوعات مرتبط: سایر موضوعات کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: فایل , والت دیسنی , هالیوود , زندگینامه والت دیزنی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG