طراحی یک باشگاه مجازی
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 10 تير 1398
بازدید : 289
نویسنده : کیا فایل

طراحی یک باشگاه مجازی

 

تعداد صفحه : 13
     طراحي وب سايت باشگاه مجازي بسمه تعالي مقدمه گسترش روز افزون تکنولوژي در زمينه هاي متفاوت و بخصوص در زمينه علوم کامپيوتر باعث ماشيني شدن امور روزمره انسان شده است که در اکثر کاربردها مفيد و در برخي ديگر باعث تداخل در زندگي روزمره انسان سنتي گرديده است.اما به هرحال اين توسعه تکنولوژي امريست غير قابل انکار و بايد جوامع بشري در کنار آن و نه در مقابل آن به زندگي روز مره خود برسند . يکي از مهمترين بحث هايي که در زمان حال پيش آمده و يقيناً در آينده نزديک نيز گسترش خواهد يافت ، بحث اينترنت و شبکه ميباشد که باعث توجه زياد دولتمردان به دولت الکترونيک گرديده است ، بطوري که تا حدي مبالغه آميز ميتوان گفت:" اين امر زمان را نگه داشته است " . براي مثال ميتوان به امور بانکي ، شرکت در انتخابات ، تبادل نظرات عمومي و تخصصي در تمامي زمينه هاي ممکن ، به اشتراک نهادن معلومات و برنامه ها و ... در بين يکايک افراد در کوتاهترين زمان ممکن و بسياري مسائل ديگر که باعث کاهش ترافيک ، افزايش زمان مفيد ، افزايش سرعت در امور و ... ميگردد اشاره نمود . حتماً شما هم مانند من به اين نتيجه رسيده ايد که اين امور بايد در مکاني قابل اجرا باشند که داراي کمترين هزينه ، دسترسي آسان ، امنيت بالا و محيطي جذاب و کارکرد آسان باشد . سريعترين و کم هزينه ترين مکان براي ما در عصر حاضر دنياي اينترنت و شبکه ميباشد . بايد براي ارتباط با مخاطبان محيطي قابل لمس برايشان به وجود آورد که هم بتوانند به راحتي با آن کار کنند و هم امنيت قابل ملاحظه ايي را داشته باشد . امنيت را ميتوان در قالب پروتکل هاي شبکه و اينترنت بررسي کرد و محيط کاري را ميتوان وب سايت ها که همان موضوع پروژه اينجانب ميباشد مطرح کرد . محيط هاي...

 






:: موضوعات مرتبط: سایر موضوعات کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: فایلوباشگاه مجازی , طراحی وب سایت باشگاه مجازی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG