تحقیق تاریخ جهانگردی
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 بهمن 1397
بازدید : 912
نویسنده : کیا فایل

تحقیق تاریخ جهانگردی

 

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق - , Image result for word 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 3
fدر دوره حکومت خانواده های سلطنتی در مصر،مسافرت با قصد تجارت و تفریح انجام می شد. مردم در تمدن های ما قبل تاریخ فقط برای بدست آوردن غذا ودوری از خطر و یا نقل مکان به مناطقی که دارای آب و هوایی بهتر بود ،اقدام به سفر می کردند .در دوره های بعد،انگیزه تجارت و تبادل کالا به علل فوق اضافه شد . با گسترش امپراطوری های باستان،میافرت های رسمی دولتی،که حاصل از اعزام نمایندگان حکام به مکانهای دور دست،جهت جنگها و یا دریافت مخارج و مالیات بود،نیز شروع گردید. در دوره حکومت خانواده های سلطنتی در مصر،مسافرت با قصد تجارت و تفریح انجام می شد.یونانیان باستان،با ضرب سکه و جایگزین شدن آن به جای کالا ،برای پرداخت توسط مسافران در ازای کالا و خدمات مورد نیاز و در نتیجه گسترش زبان یونانی در سراسر حوزه مدیترانه به عنوان زبان ارتباطی واحد،فعالیت قابل توجهی در گسترش مسافرت و جهانگردی می نمودند:(زمانی فراهانی،۱۳۷۹: ۱۷-۲۱) همینطوردر زمان اوج امپراطوری روم هم مسافرت گسترش فراوانی داشت.رومی ها برای شرکت در مراسم مذهبی و ورزشی یا دیدن مکانهای جدید و تاریخی در یونان و مصر و یا برای خرید ،اقدام به مسافرت می کردند . در زمان قرون وسطی(سدهٔ پنجم تا چهاردهم میلادی)مسافرت و تجارت اهمیت و رونق خود را از دست داد و بیشترسفرها،با سفارش کلسای مسیحی برای زیارت انجام می شد .در سدهٔ چهارده،مسافرت به قصد زیارت به صورت یک پدیده انبوه و سازمان یافته درآمده بود ،که شبکهٔ بزرگی از سازمان های خیریه،مقامات و طبقات بالای جامعه آن را تشویق می کردند .(زمانی فراهانی،۱۳۷۹: ۱۸) در نیمهٔ دوم سیزدهم ،مارکوپولواز اروپا به آسیا سفر کرد و کتابی دربارهٔ آن نوشت که نخستین منبع اطلاعاتی غرب درباره زندگی شرق آن زمان است . در دوره رنسانس (سدهٔ چهاردهم...

 

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , حقوق , ,
:: برچسب‌ها: تاریخ جهانگردی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG