یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 18 اسفند 1397
بازدید : 784
نویسنده : کیا فایل

آموزش کاربردی فنون دفاع شخصی

آموزش کاربردی فنون دفاع شخصی

 

مابا شناخت ضرورت فراگیری دفاع شخصی در زندگی روزمره سعی درگردآوری بهترین فیلم های آموزش دفاع شخصی کرده ایم تا در اختیار افرادی که دفاع در برابر حملات را نیاز خود می دانند قرار دهد

 

 مسلما برای شما تا کنون در زندگی حوادث زیادی رخ داده که از شما حقی خورده شده و یا به شما حرف زور زده شده است وشما هیچ راه گریزی نداشته و محکوم به دفاع از حق خود بوده اید

بیشتر مهارت های دفاع شخصی در دنیای واقعی و در هنگام پیش آمدن شرایط خطرناک، کاربرد دارند. پس چرا مردم در دنیای واقعی به دنبال یادگیری آن هنرها نمی روند. من چند جواب را از زبان مردم در اینجا ذکر می کنم."من وقتی برای آن کار ندارم"." هزینه ی یادگیری آن ها زیاد است"." برای من استفاده ای ندارند چون افراد مهاجم و عصبانی به من حمله نمی کنند".

      

   فیلم نمونه دفاع شخصی( روی عکس بالا کلیک کنید) 

 

مردم حتی از اینکه به یک موقعیت خطرناک فکر کنند واهمه دارند. پس برای فکر نکردن به آن موضوع به دنبال یادگیری هنرهای رزمی می روند. پس قبل از اینکه در موقعیت قرار بگیرید به دنبال چگونگی مواجهه با ان باشید. مطئنا وقتی برای دندانتان مشکلی پیش می آید، خیلی سریع به دندانپزشکی می روید چون نمی توانید درد آن را تحمل کنید. پس قرار نگرفتن در موقیعت های خطرناک روزمره به مراتب پراهمیت تر از رفتن به دندانپزشکی است.

 

 اجازه بدهید که به جمله ی نقل قول شده از یک شخص که گفته بود " به ان کلاس ها نمی روم چون گران قیمت هستند" بپردازیم. ذکر این نکته لازم است که بسیاری از ان ها دارای هزینه ی زیاد هستند و به ندرت مکانی رایگان پیدا می شود. من یک سوال از شما می پرسم و خودتان به آن جواب دهید...هزینه ی قربانی شدن در یک اتفاق ناخوشانید چه قدر خواهد شد؟ به اشیای به سرقت رفته، ماندن در بیمارستان و کار از دست رفته تان فکر بکنید. به حرف من فکر بکنید. هزینه های مالی اصلا قابل قیاس با احساسات بالقوه و سلامت فیزیکی شما نیستند.

 

 

                                                 

 

 

چرا باید اصول دفاع شخصی را فرا بگیریم؟

 

1. محافظت از خود در تمامی شرایط

 ما هر روزه خبرهای زیادی درباره ی تجاوزات جنسی، قتل، آدم ربایی و دزدی در اخبار می شنویم. در واقع تنها بیرون رفتن در شب ترسناک شده است. ولی مطمنئا زمانی پیش خواهد آمد که مجبور به بیرون رفتن در شب شوید. بنابراین بسیار معقول و هوشمندانه است، اگر یاد بگیرید که چگونه در مواجهه با افراد شرور از خودتان دفاع بکنید. افراد زیادی در اطرافتان هستند که می توانند به شما آسیب برسانند، ولی با یادگیری تکنیک هایی مثل مشت زنی، قفل کردن و لگد کردن شانس بیشتری برای در امان ماندن به خود می دهید.

 

 2. تقویت اعتماد به نفس

 شما با فهمیدن اینکه می توانید از خودتان دفاع کنید به اعتماد به نفس بیشتری خواهید رسید و روحیه ی بهتری خواهید داشت. مطنئنا اعتماد به نفستان با یادگیری ان تکنیک ها بهتر از قبل خواهد شد. در واقع اگر در هر شرایطی از خودتان به خوبی دفاع کنید به اعتماد به نفس بیشتر خود کمک کرده اید.

 

 3. تقویت قوای ذهنی و فیزیکی

 با یادگیری هنرهای رزمی به بهبود هر چه بیشتر قوای ذهنی و فیزیکی خواهید رسید. بنابراین ماهیچه هایتان سالم تر و قوی تر خواهند شد. هنرهای رزمی سبب بهبود تعادل، سرعت و هماهنگی کل بدن می شوند. در هنرهای رزمی چگونگی قوی بودن آموزش داده می شود. و مهم تر از همه این است که با یادگیری هنرها ی رزمی در هنگام مبارزه از نظر رقیب، شخصی مصمم به نظر می رسید. کودکان و بزرگسالان باید دنباله رو یادگیری دفاع شخصی باشند.

  ما در این بسته اموزشی که بصورت ویدیو در اختیار شما قرار میگیرد سعی کردیم اصولی از فنون دفاع شخصی که ضروری تر و یادگیری آن اسان تر و کاربردی تربوده را به شما عزیزان آموزش دهیم.

 !!!توجه کنید:مسلما با این بسته آموزشی شما تبدیل به بروسلی نخواهید شد زیرا نیاز به سال ها تمرین طاقت فرسا دارید اما با یادگیری وتکرار و تمرین این فنون قطعا در درگیری ها و دفاع شخصی از خود حرف های زیادی برای گفتن خواهید داشت

 بسته شامل اصول دفاع شخصی استاد باس روتن از برترین های مسابقات رزم آزاد دنیا و 10 جلسه فشرده اصول جیت کاندو بروسلی و چند مورد کابردی رزم کراوماگا می باشد.

 توجه:در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل به بخش پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا لینک دوباره برای شما ارسال ویا مبلغ به حساب شما بازگردانده شود.

  توجه: سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد، ضمنا اکثر محصولات سایت به مناسبت طرح تخفیف ویژه ، با تخفیف20% به بالا و "محدود" همراه است. به علت بروز بودن سایت، از صفحات دیگر هم بازدید نمایید. سپاس

 

 

 

 

در زیر می توانید لیست بیشترین فروش محصول از سایت را ببینید

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: ورزش , ,
:: برچسب‌ها: جیت کاندو , دفاع شخصی , هنرهای رزمی , اعتماد به نفس ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG